ABSOLUTO STONE AND MARBLE
ריצוף באבן ריצוף בשיש חיפויים באבן
Posted in BedroomDesignInteriorKitchen

``Architecture starts when you carefully put two bricks together. There it begins`` Ludwig Mies van der Rohe

אבן מגשרת

מילה אחת, שלוש אותיות וכל כך הרבה משמעויות.

משחר ההיסטוריה היא נוכחת, עוצמתית, מייצגת  צמיחה והתפתחות ומהווה ערש אנלוגי למגלי עולם, ארכיטקטים ושוחרי אומנות ואסתטיקה. בין אם מדובר ביושבי המערות, אבותינו הקדומים, ובין אם זה בן מלוכה, איש עסקים או משפחה שמבינה באיכות – האבן תהיה שם כדי לגשר בין הפרוגרמה לביצוע ובין חלום אדריכלי להתגשמותו.

אבן ופוסט־מודרניזם

אז איך לוקחים את האבן כמה צעדים קדימה? מפיקים ממנה את הטוב, את הטוב ביותר.

באמצעות כל הטכנולוגיות העכשוויות שהקִדמה מאפשרת לנו, אנו מצליחים לחצוב ממעמקי האדמה ומִמִכרות בעלי סממנים גאולוגיים נדירים – אבנים שלא ניתן להגיע אליהן, לבחור אותן בקפידה, לעבד אותן לכדי רמת גימור אולטימטיבית ולאפשר לכל משטח להציג שכבות של טקסטורות ומרקמים, יצירת אומנות של ממש מבלי להחתים דרכון בכניסה לארמון היסטורי או מוזיאון סוריאליסטי.

 

בדיוק בשל כך ממליצים גדולי האדריכלים להכניס את האבן הביתה. דווקא בעידן שבו מסכי הלד שולטים בכל דרך בחיינו, בעבודה, בלימודים ובדרך חזרה הביתה – האבן תאזן את הוויזואליות ואת הטמפרמנט, ותיתן לך את התחושה שביתך הוא מבצרך.

אבן על־זמנית

האדריכל הקנדי־אמריקני Frank Gehry ידוע באמרתו: "האדריכלות צריכה לדבר בשפה של זמנה והמקום שלה אבל לשאוף לנצחיות", ומכל החומרים שהטבע העניק לנו, האבן היא המשאב האולטימטיבי כדי להפוך טרנד למוטיב על־זמני…

אבן טובה

בדרך כלל, כשאומרים "אבן טובה" מתכוונים למינרל המתכתב עם אבני חן המשמשים לתכשיטים נדירים בעלי ערך כספי רב. בשואו־רום שלנו, כל אותן אבנים המיועדות לחיפויים אדריכליים פותחות צוהר לעולם חדש של תכשיטים. תכשיטים לבית… בעוד היהלום נחשב לידידה הטוב של האישה, האבנים שלנו מוכיחות כמה ניתן ליפות את האנושות כולה.

 

לצפייה בקטלוג האבנים שלנו לחצו כאן

    התחל לכתוב ולחץ אנטר כדי לחפש

    Shopping Cart

    אין מוצרים בסל הקניות.

    דילוג לתוכן